دوره آنلاین یوگانیدرا

در دوره آنلاین یوگانیدرا بزرگسالان چه می گذرد؟و از چه طریقی به آرامش جسم و روح بزرگسالان و سالمندان کمک می کند؟

یوگانیدرا که عمدتاً آن را با اصطلاح خواب یوگا می شناسیم، یک تکنیک مراقبه بسیار قدرتمند و یکی از ساده ترین تمرینات یوگا برای توسعه آرامش روح و حفظ سلامتی جسم است. در تمرینات یوگانیدرا در حالی که تمرین‌کننده به راحتی در ساواسانا (ژست جسد) استراحت می‌کند، خود را برای آرامشی عمیق مهیا کرده و حس کامل بودن را با همه وجودش درک می کند.

در ادامه با ما همراه باشید تا در کنار یکدیگر با پنج مزیت تمرین یوگانیدرا بزرگسالان که در مجموعه تخصصی شنتیا به صورت دوره آنلاین یوگانیدرا برگزار می شود آشنا شویم :

1. هر کسی می تواند در دوره آنلاین یوگانیدرا شرکت کند

دوره آنلاین یوگانیدرا، تمرینی است که همه، از کودکان گرفته تا سالمندان، می توانند آن را در منزل و یا محل کار خود انجام دهند. پیگیری آن در هر سنی آسان است. تنها کاری که بدن شما باید انجام دهد این است که روی زمین دراز بکشید و حتی اگر نمی توانید روی زمین دراز بکشید، باز هم می توانید این تمرین را به صورت نشسته روی صندلی و یا زمین انجام دهید. دوره آنلاین یوگانیدرا ایرانی، تمرینی است که همه، از کودکان تا سالمندان، می توانند آن را انجام دهند.

دوره آنلاین یوگانیدرا

2. شما نمی توانید در دوره آنلاین یوگانیدرا اشتباه تمرین کنید

دوره آنلاین یوگانیدرا در حالی که در وضعیت ساواسانا دراز می کشید، تنها کاری که باید انجام دهید دنبال کردن صدایی است که شما را راهنمایی می کند. این احتمال وجود دارد که بخش‌های خاصی از مدیتیشن را به خاطر بسپارید، نه همه بخش‌های آن را. به هر حال در دوره آنلاین یوگانیدرا هر بار که به تمرین می‌آیید با تجربه جدیدی روبرو می‌شوید که هیچ کدام اشتباه نیست.
توجه . . . توجه . . . اگر در حال تمرین یوگانیدرا به خواب رفتید اصلاً مشکلی ندارد، نگران نباشید. تا زمانی که ذهن ناخودآگاه شما در حال جذب این تمرین است، همچنان از مزایای آن برخوردار خواهید شد.

 

3. دوره آنلاین یوگانیدرا به راحتی در زندگی روزانه شما گنجانده می شود

دوره آنلاین یوگانیدرا همیشه در دسترس شما قرار دارد. بنابراین تعجبی وجود ندارد که چرا مدت ها به یک دیوار خالی خیره شده اید. یک تمرین آنلاین یوگانیدرا می تواند به اندازه پنج دقیقه و تا یک ساعت طول بکشد. طول این تمرین را شما انتخاب می کنید. ممکن است متوجه شوید که ساده ترین راه برای انجام تمرین های دوره آنلاین یوگانیدرا این است که آن را بخشی از برنامه روزانه خود در زمان خواب قرار دهید. هدفون را روی گوش های خود بگذارید، با آرامش روی تخت خود دراز بکشید و با دوره آنلاین یوگانیدرا تمرین خود را آغاز کنید و سپس به خواب بروید. اگرچه این متعارف ترین راه برای تمرین یوگا نیدرا نیست، اما برای شروع خوب است.

4. دوره آنلاین یوگانیدرا یک راه ساده برای کاهش استرس است

یوگانیدرا باعث استراحت عمیق جسم و آرامش روح شما می شود که در دوره آنلاین یوگانیدرا به راحتی به آن دست خواهید یافت. مراحل اسکن بدن و آگاهی از تنفس را می توان به تنهایی برای آرام کردن سیستم اعصاب انجام داد که منجر به کاهش استرس و سلامتی جسمی بهتر می شود.

دوره های یوگانیدرا

5. دوره آنلاین یوگانیدرا این فرصت را به شما می دهد که از نزدیک در مورد خودتان بیاموزید

برخی از افراد آرزوی آرامش عمیقی را دارند که تمرین های آنلاین یوگانیدرا  آن را به آن ها القا می‌کند که از آن به عنوان پنجره‌ای برای ورود به نیای درون خود استفاده می‌کنند. یوگانیدرا فضایی برای کشف آنچه در لحظه به آن نیاز دارید و همچنین فرصتی برای کار بر روی رهاسازی احساسات طولانی مدت را به شما ارائه می دهد. در طول دوره آنلاین یوگانیدرا می‌توانید احساس خاصی را تجربه کنید و با چیزی که می‌خواهید بر آن غلبه کنید «رو در رو» شوید، بدون اینکه به طور کامل در آن غوطه‌ور شوید. با گذشت زمان، شما همچنان به تجربه عواطف و احساسات مرتبط با آن ادامه خواهید داد.

دوره های آنلاین یوگانیدرا